Termékek Menü
0

Vásárlási feltételek

Ha szívesen használnád termékeinket, és vásárolni szeretnél belőlük, kérlek, tedd az alábbiakat:

A vásárlás menete:

  1. VÁLOGASD ÖSSZE KOSARADBA azokat a termékeket, amiket szeretnél megvásárolni. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálod a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheted rendelésed helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatsz, javíthatsz is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
     
  2. Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget, és úgy döntöttél, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, akkor egyszerűen KATTINTS A „PÉNZTÁR” GOMRA. Ezután lehetőséged van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretnél-e belépni, új vásárlóként akarsz regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akarsz vásárolni.  Ha korábban már vásároltál áruházunkban, úgy add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címed és jelszavad. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataid, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. Regisztráció nélküli vásárlás esetén add meg számlázási és szállítási címed.
     
  3.  A következő lépésben VÁLASZD KI A NEKED MEGFELELŐ SZÁLLÍTÁSI MÓDOT (személyes átvétel Pikk-pack ponton, vagy házhoz szállítás futárszolgálat által), VALAMINT FIZETÉSI MÓDOT. Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez KATTINTS A „MEGRENDELÉS” GOMBRA. A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőséged.
     
  4. Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívd az ügyfélszolgálatot.

A pontos szállítási és fizetési információkat ez alatt a menüpont alatt találod: Szállítási és fizetési módok.

Megjegyzések

  • A kiválasztott termékeket folyamatosan megtekintheted a virtuális bevásárlókosaradban.
  • A kosárba tétel nem kötelez a termék megvásárlásra. A honlapot mindenfajta következmény nélkül bármikor elhagyhatod és a vásárlási tevékenységet bármilyen időpontban újrakezdheted, folytathatod.
  • Adatbeviteli hibák javítása:
    A rendelés jóváhagyása előtt kérjük, minden esetben győződj meg róla, hogy a név, számlázási, illetve szállítási adataid megfelelőek-e. Lehetőség van a javítására, változtatására közvetlenül a rendelés leadása előtt, illetőleg belépés után bármikor a jobb oldalon található adatváltoztatás menüpontban. Amennyiben probléma merülne fel ezzel kapcsolatban, kérlek írj a webmesterünknek.
  • A vevőnek jogában áll a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlási szándékától elállni. Ebben az esetben fizetési kötelezettsége nincs. A lemondást írásban a info@helencosmetics.hu e-mail címen kell jelezni.

További fontos információk

Az internetes vásárlás távollévők között kötött szerződésnek minősül, mivel a szerződéskötésre a fogyasztó és a kereskedő egyidejű jelenléte hiányában kerül sor.
A szerződés tárgya, a HELEN Natural Cosmetics Kft. webáruházában kapható bármely árucikk, amelyeknek lényeges tulajdonságait az adott árucikkhez tartózó konkrét oldalon találhatod meg. A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak, melyek a 27% ÁFA-t is tartalmazzák.
A megrendelések rendszerünkben utólag (rendelésszám, dátum, név, postacím, valamint email cím) alapján visszakereshetőek.

Speciális Aroma manufaktúra elégedettségi garancia:

A vásárlástól számított 180 napon belül, ha nem vagy elégedett a termékünkkel, és annak legfeljebb az egyharmadát használtad el, visszaküldheted hozzánk, és mi visszatérítjük a vételárat neked. Ez esetben egyedül a visszaküldés költségét kell állnod. A Helen Natural Cosmetics Kft. vállalja, hogy az elégedettségi garancia keretében visszaérkezett termékek vételárát a beérkezéstől számított 30 napon belül a vevő bankszámlájára átutalással visszafizeti. A garanciával való éléshez szükséges az erre vonatkozó írásos nyilatkozat, illetve a vevő banki adatainak pontos megadása.

Általános garanciális feltételek:

  • Garanciát vállalunk arra, hogy az általad megrendelt termékek az ismertetett tulajdonságaikat a szavatossági időn belül megtartják.
  • Ha a megrendelt áru hibás vagy a szállítás során megsérült és a kézhezvételtől számított 14 napon belül jelzed felénk, akkor azt díjmentesen kicseréljük Neked. (A visszaküldés költségeit a vásárló állja. Ehhez kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a vevőszolgálattal és küldd vissza a terméket a számlával együtt címünkre. Ha a cserélhetőséget nem kívánod igénybe venni, az áru vételárát visszatérítjük Neked.

Az elállás joga és gyakorlásának menete

  • Az elállási jog kompenzálja azt, hogy internetes vásárlás esetén a vásárlás előtt nem volt lehetőséged a terméket megvizsgálni, kipróbálni, vagy üzembe helyezni.
  • Ezért a törvény szerint (17/1999 (II. 5.) kormányrendelet a távollevők között kötött szerződésekről) a vásárlástól való elállási szándék jelzésére az eladó felé 8 munkanapig indoklás nélkül lehetőség van. Az eltelt időt a csomag átvételétől kell számítani. "
    Az Európai Parlament által megszavazott javaslat alapján új, egységesített törvényekkel kívánják az internetes kereskedelmet szabályozni. A korábbi 8 munkanapos elállási jogot 14 napos elállási jog fogja felváltani, így a vásárlónak több idő áll majd rendelkezésére a termék visszaküldésére." (Forrás: http://torvenyeswebaruhaz.com/blog/14_napos_elallasi_jog.html)
    Előreláthatóan Magyarországon legkésőbb 2014. június 13-tól 14 naptári napra fognak módosulni a jelenlegi 8 munkanapról az internetes kereskedelemre és a távollevők közötti szerződésre vonatkozó szabályok, így a fogyasztók elállási jogának határideje is.
    Mi azonban már most, 2014. januárjától kezdve alkalmazni fogjuk ezt a 14 napos elállási jogot a Helen Aroma Manufaktúra webáruházában!
  • Az átvétel idejét a kiállított számlával, vagy a futártól kapott nyugtával tudod igazolni. Ha a számla korábbi napról szól, mint amikor a csomagot átvetted, érdemes a futártól az átvételi elismervényről másolatot kérni, és arra az átvétel tényleges napját ráíratni.
  • Ha elállási jogoddal élni szeretnél, 14 munkanapon belül jelezned köteles vagy az elállás jogával terhelt árut visszaküldeni a kereskedőnek, - jelen esetben a Helen Natural Cosmetics Kft-nek. Kérjük, előtte jelezd felénk ezen szándékodat.
  • A termékek visszaszállítási díja minden esetben a vásárlót terheli és annak megfizetésére az eladó nem kötelezhető.
  • Az elállás jogát egy formanyomtatvány kitöltésével vagy más, egyértelmű nyilatkozattal is gyakorolhatod fogyasztóként.
  • Bontatlanul és bontott állapotban is visszaküldheted a terméket, de ha már használtál belőle, akkor nem (a kisboltban is legfeljebb csak megszagolhatod a mosószert, de nem használhatsz belőle...).
  • Amennyiben élsz az elállás jogával, a HELEN Natural Cosmetics Kft-nek 30 nap áll rendelkezésére, hogy számodra a teljes vételárat visszatérítse. A HELEN Natural Cosmetics Kft. köteles visszatéríteni a termék kiszállításának költségeit is a vásárló részére, amennyiben a termék vételárát szállítási díjjal terhelte. A vásárló kötelezhető a nem rendeltetésszerű használatból eredő kár megtérítésére. A HELEN Natural Cosmetics Kft követelheti az összes tartozék illetve a garancia levél meglétét is.
  • Figyelem! Bizonyos esetekben az elállás joga nem illeti meg a vásárlót. Például: teljesen egyedi, kifejezetten a vásárló kérésére készített termék esetén, vagy kozmetikumok, higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok esetében, amennyiben már kibontásra került a termék. (Ha bontatlan, a vásárló természetesen élhet az elállási jogával.) Romlandó vagy minőségüket rövid ideig megőrző áruk értékesítése esetében. Olyan lezárt csomagolású áruk értékesítése esetében, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a csomagolás szállítást követő felbontása után nem küldhetők vissza.

Az elállási jogról részletesen itt olvashatsz:

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor (2012.01.17.)
További hasznos információkat itt olvashatsz: http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/elallasijog.html (2014.01.06.)

 

Reklamáció kezelése

Reklamációdat az alábbi elérhetőségeken tudod felénk jelezni.

E-mail: info@helencosmetics.hu
Ügyfélszolgálat telefonszáma:+36-20-9815036, hétköznap 9-17 h-ig.
Ha szakmai kérdésed van, kérlek írj az iroda@helencosmetics.hu e-mail címre.
A rendeléssel, számlázással és szállítással kapcsolatban Hetényi Viktor áll a rendelkezésedre az info@helencosmetics.hu e-mail címen.
Web http://www.aromamanufaktura.hu/

Cégnév: HELEN Natural Cosmetics Kft.
Székhely: 2092 Budakeszi Hunor utca 7/d
Adószám: 12400854-2-13
Cégjegyzékszám: Cg-13-09-147697
Bankszámlaszám:: Budapest Bank 10104105-56416146-00000001
(De kérlek, mindig várd meg a visszaigazolást, mielőtt utalnál!)

Az érdekérvényesítésben segíthet a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség (www.fvf.hu) illetve az Országos Fogyasztóvédelmi Felügyelet (www.ofe.hu) A 1959.évi IV. törvény A szavatosságra és a jótállásra vonatkozó szabályai alapján járunk el. Jogérvényesítés: amennyiben a fogyasztási cikk minősége nem megfelelő, úgy a vásárló a szavatossági illetőleg jótállási szabályok alapján érvényesítheti igényét. A szavatosság szabályait a Ptk 1959. évi IV. törvény 305-311/A §-a, tartalmazza.

A fogyasztói kifogásáról jegyzőkönyvet veszünk fel, amelynek tartalmazni a kell:

  1. a fogyasztó nevét, címét;
  2. a fogyasztási cikk (a továbbiakban: áru) megnevezését, vételárát;
  3. a vásárlás időpontját;
  4. a hiba bejelentésének időpontját;
  5. a hiba leírását;
  6. a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt;
  7. a kifogás rendezésének módját (ha ez eltér a fogyasztó igényétől, ezt meg is kell indokolni).

A fogyasztónak meg kell kapnia a jegyzőkönyv másolatát, mert egyrészt ezen ellenőrizheti a panasz felvételét, másrészt könnyebb a kifogás bejelentésének igazolása.Ha a - jogszabályi kötelezettségének ellenére - nem akarnánk jegyzőkönyvet felvenni, a vásárlók könyvébe tehetsz bejegyzést, és ezzel a Fogyasztóvédelmi Felügyelőséghez fordulhatsz.Amennyiben nem tudnánk az igényed teljesíthetőségéről nyilatkozni, a jogszabály alapján három munkanapon belül kötelesek vagyunk álláspontunkról értesíteni.


A panaszkezelés, a számlázás és a vásárlókkal történő kapcsolattartás és a távollévők között kötött szerződés nyelve egyaránt magyar.