Barion Pixel

Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Elfogadom
Menü

Mégis van új a nap alatt?

Mégis van új a nap alatt? A rekkenő kánikula nem elsősorban az illóolajokat juttatja eszünkbe annak ellenére, hogy meglepően sok nyári felhasználásuk ismert. Most mégsem erről fogunk írni, hanem egyszerűen bemutatjuk a megújult kiszerelésünket, és az avval kapcsolatos érdekességeket. A felhasználási tippekkel, módokkal kapcsolatban következő blogbejegyzésünkben fogunk jelentkezni.

Nézzük meg hát, miért, és miben újultak meg az illóolajaink. Mindenkit megnyugtatok előre is, hogy a beltartalom változatlan. A minőségből nem vagyunk hajlandóak engedni, a gazdasági nehézségek ellenére sem. Sőt, törekszünk lehetőség szerint a természetes kategórián belül is a lehető legjobb minőséget nyújtani nektek. Sokkal inkább arról van szó, hogy a külcsínt igyekszünk a beltartalomhoz igazítani. Mi örömmel nézegetjük a szép, új dobozokat, reméljük nektek is tetszenek.

Az első lényeges dolog, ami tüzetesen átvizsgálva őket szembetűnik, a logo megváltozása. Amikor 2014-ben elkezdtem a webáruházamat építeni, az aromamanufaktura.hu domain nevet választottam. Az idő múlásával pedig egyre inkább úgy éreztem, hogy ez nem csak domain-név, hanem az, amit valójában csinálok. Így eldöntöttem, hogy ezt márkanévként is fogjuk a jövőben használni, és folyamatosan haladva átnevezzük a termékeket.

A második fontos változás a kiszerelési méret. A megváltozott gazdasági környezetben nagyon fontos, hogy a csomagolóanyagok költségeit hatékonyan kezeljük, ha árban versenyképesek kívánunk maradni. Gondolom, ti sem szeretnétek illóolaj helyett csomagolóanyagot fizetni elsősorban. Az egységes dobozméretek ezt szolgálják.

A harmadik fontos pont, ami talán a legfontosabb eleme a kiszerelésváltásunknak, a minél pontosabb információ nyújtása a termékről. A jövőben pontosabban fogjuk jelölni, hogy mely típusú illóolajról van szó, akár egy növényen belül is. Ennek két első példája a rozmaring olaj, ahol feltüntettük pontosan az olaj kémiai altípusát (kemotípusát) is, illetve a levendula olajunkon jelöltük a magyar névben is, hogy hibrid levendula a pontos növénytípus, amit jelenleg forgalmazunk. Ezt a vonalat a jövőben tovább fogjuk vinni, dolgozunk rajta.

Érdekességek a színes csíkok még a termékeken. Ezek nem véletlenül vannak ott, jelentéssel bírnak. Azt mutatják meg, hogy az egyes illóolajok mely illatjegybe tartoznak. Ezek a kategóriák egyébként valamennyire szubjektívek, függhetnek attól, mennyire a fejillatot, vagy az aljegyeket érezzük ki igazán az adott olaj esetében. Például a levendula olajra a gyógynövényes és a virágos illatjegy is jellemző lehet. Ezért a színkódot vegyétek egy támpontnak, mely segítség az esetleg még nem ismert illatú olaj kiválasztásában, de a kategóriák határai egyáltalán nem élesen elválaszthatóak egymástól. A színkódok az alábbi illatjegyeket jelölik:

  • lila: gyógynövényes illatjegy
  • narancs: fűszeres illatjegy
  • citromsárga: citrusos illatjegy
  • piros: virágillatok
  • sötét zöld: fás illatok
  • világos zöld: kámforos

A dobozok hátoldalára pedig felkerültek azok a figyelmeztető mondatok, melyek kötelező elemei a csomagolásnak a hatályos jogszabályok szerint. A törvényeknek pedig meg kell felelni. Reméljük, a szép új csomagolással is egy lépéssel közelebb hoztuk hozzátok vállalkozásunk alapvető termékeit, az illóolajokat. Használjátok továbbra is őket testi-lelki egészségetek megóvása érdekében.

 

 

 

Tartalomhoz tartozó címkék: blog bejegyzések

Keresés